در فروشگاههای لوازم التحریر به علت تنوع و ازدیاد کالاها و برای افزایش سرعت فروش، کنترل دقیق موجودی محصولات و دیگر گزارشات کاربردی، استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی ضروری میباشد تا مدیرن این فروشگاهها کسب و کار خود را به راحتی مدیریت و کنترل نمایند . نرم افزار فروشگاهی دشت همکاران سیستم نسخه لوازم التحریر ، میتواند پیشنهاد مناسبی برای فروشگاهداران این صنف باشد. نرم افزاری کاربردی ، دقیق و در عین حال ساده که میتواند تمامی خواسته های فروشگاه را فراهم سازد. در نسخه لوازم التحریر نرم افزار دشت ارائه گزارشهای کامل و متنوع ، قابلیت تعریف کالاها و گروهها بصورت نامحدود ، ثبت انواع فاکتورها و مدیریت هزینهها از ویژگیهای اصلی این نرم افزار فروشگاهی دشت است.
در این نسخه بیش از 14,000 کالا از پیش تعریف شده از برندهای مختلف لوازم التحریر موجود میباشد تا برای تعریف کالای فروشگاه زمانی صرف نشده و فروشگاه داران را برای شروع کار آماده کند. همچنین این نرم افزار قابلیت گروه بندی کالاها را دارا بوده و میتوان کالاها را در گروه های مختلف قرار داد.
در ادامه این مطلب به ویژگیهای مهم نرم افزار حسابداری دشت ویژه لوازم لوازم التحریر میپردازیم .
نرم افزار حسابداری دشت بسته لوازم التحریر:
- بیش از 14,000 کالای از پیش تعریف شده ی لوازم التحریر
- گروه بندی نامحدود کالاها
- تعریف طرف حساب ها بطور نامحدود ، همچنین گروهبندی نامحدود طرف حسابها
- ثبت و صدور سریع انواع فاکتورهای فروش و تسویه آنها بصورت نقد و غیرنقد
- اتصال به کارتخوانهای بانکی جهت سرعت بخشیدن به تسویه فاکتورهای فروش
- تسویه فاکتورهای خرید و فروش بصورت نسیه
- جستجوی سریع کالاها بر اساس نام، بارکد و حتی کد آنها
- ارتباط با انواع بارکدخوانها در هنگام ثبت فاکتورها و حتی در هنگام انبارگردانی
- ارتباط با انواع چاپگرها اعم از لیزری، جوهرافشان و حرارتی در هنگام ثبت فاکتور
- گزارش های ساده و کاربردی (سود و زیان ، موجودی کالاها ، عملکرد روزانه ، مانده طرف حساب ها و…)
- تعریف نامحدود انبارها، عملیات انبارگردانی و انتقال یک یا چند کالا بین انبارها
- تعریف صندوق داران مختلف و ایجاد سطح دسترسی برای ایشان
- ثبت هزینه حمل کالاها در هنگام ثبت فاکتور خرید
- تعریف انواع تخفیف درصدی ، مبلغی و پلکانی در بازه های مختلف تاریخی
- تعریف و محاسبه پورسانت برای فروشندگان مجموعه
- ثبت هزینه های مختلف فروشگاه از قبیل هزینه حمل، اجاره بها ، برق و…
- تعریف شرکا و محاسبه سود و زیان شرکا بر اساس سرمایههای آنها
موارد ذکر شده در بالا ، امکانات مهم نرم افزار دشت در نسخه استاندارد لوازم التحریر بود . در نسخه پیشرفته نیز امکانات دیگری از قبیل ورود و خروج امانی کالا، ذخیره پشتیبانگیری در فضای ابری، ارسال و دریافت پیامک به مشتریان، ترکیب و تجزیه کالا، کالرآیدی سفارش تلفنی، چاپ چک به ویژگی های نسخه استاندارد اضافه شده است.
گروه نرمافزاری دشت همکاران سیستم، با در نظر گرفتن نیازهای کسب و کارها ، فضای کاربری سادهای برای فروشندگان طراحی کرده تا همه امکانات به راحتی در دسترس کاربران باشد.